zondag 19 augustus 2012

Peñon de murcia 19 augustus 2012

Peñon de murcia 19 augustus 2012

Vandaag een minder lange wandeling maar toch om 7:15h vertrokken.   Ik blijf in Montefrio en maak van de gelegenheid gebruik om te geocachen.  Ik heb mij laten afzetten dicht bij de eerste cache en ga van hieruit verder om deze te zoeken.  Deze ging tamelijk makkelijk.  In mijn GPS zitten ook de coordinaten van een 2de cache (uit een serie van 13).   De 2de was iets moeilijker verstopt maar wel op de exacte plaats. 
Van daaruit op Gps terug naar huis (lasnavillasmm) gewandeld en verrassend andere weg genomen dan die ik gewoonlijk neem.  Wat een gps al niet kan doen.   Het was lichtjes bewolkt maar later op de dag is de zon terug doorgebroken.  Een paar mooie foto's gemaakt.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten